Wybrane produkty z oferty



REGULAMIN ZAKUP

Składając zamówienie akceptują Państwo poniższy regulamin.

Sprzedawcą jest firma (siedziba i adres do korespondencji ten sam):

Annart Atelier
Jarosław Stanecki
ul. Wolności 122, 42-242 Rędziny
NIP:5732716077,REGON:241758351
tel.: +48 515 859 569
e-mail:biuro@annart-atelier.pl

Przedmiotem zamówienia są zaproszenia i inne produkty z oferty wykonywane na indywidualne zamówienie klienta przez naszą firmę według określonych na stronie i przez klienta w zamówieniu charakterystycznych cech produktu.

WARUNKI ZAKUPU

1. Przed zakupem zapoznaj się z regulaminem zakupów.

2. Pracownia prowadzi zarówno sprzedaż wysyłkową, jak i stacjonarną.

3. Minimalna ilość zakupu w naszym sklepie wynosi 20 sztuk przy zaproszeniach ślubnych, 6 sztuk przy zaproszeniach komunijnych, na chrzest, itp. 30 sztuk przy zawieszkach na butelki, winietkach, itp.
Przy takich ilościach projekt i personalizację wykonujemy gratis.

4. Istnieje możliwość wykonania próbek, ale tylko wybranych wzorów, proszę o wcześniejsze zapytanie o możliwość wykonania próbki. Próbki są dwa razy droższe niż zaproszenia wystawione na aukcjach ze względu na ten sam czas wykonania co zwykłe zaproszenie. Istnieje możliwość wykonania kilku próbek w pakiecie, wzory i koszt próbek ustalamy indywidualnie z klientem. Próbki zawsze wykonujemy z przykładowym tekstem.

5. Przed dokonaniem płatności mają Państwo możliwość rezygnacji z zamówienia, bez ponoszenia żadnych kosztów, jednak z podaniem przyczyny rezygnacji.

6. W przypadku rezygnacji ze złożonego zamówienia po przesłaniu danych do realizacji i wykonaniu projektu przez Pracownię oraz uregulowaniu wpłaty – zwracana Państwu kwota pomniejszana zostanie o koszty wykonania projektu w wysokości 30 zł. Jeśli kwota nie zostanie jeszcze uregulowana prosimy o wpłatę kwoty 30 zł na nasze konto za wykonanie projektu.

7. Po akceptacji projektu, uregulowaniu wpłaty i wszczęciu produkcji nie ma możliwości rezygnacji z zamówienia.

8. Istnieje możliwość wykonania zamówienia w trybie expresowym, po wcześniejszym ustaleniu tego z naszą firmą telefonicznie lub mailowo, dopłata do takiego zamówienia wynosi 50% wartości całego zamówienia. Kolejne etapy zamawiania są identyczne jak przy zwykłym zamówienia, jednak czas realizacji jest przyspieszony. Termin wykonania takiego zamówienia jest ustalany indywidualnie z klientem.

9. W szczególnych przypadkach Pracownia zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji złożonego zamówienia. W przypadku zdarzeń losowych, np. tymczasowego braku materiałów lub ich całkowitej niedostępności, wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowitą lub czasową realizację złożonego zamówienia nasza firma zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia, o czym bezzwłocznie powiadamia Zamawiającego. W takim przypadku podejmujemy z Państwem decyzję o zmianie sposobu realizacji zamówienia (zmiana niedostępnych materiałów na inne, realizacja części zamówienia, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całego zamówienia).

10. Zamówienia internetowe mogą Państwo składać od poniedziałku do niedzieli o każdej porze dnia i nocy, zamówienia stacjonarne przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 10-18 i w soboty od 10-14 lub telefonicznie pod nr 515 859 569. Telefonicznie ustalane są tylko podstawowe dane, dotyczące np. modelu zaproszenia, rezerwacji terminu, dalsze informacje muszą być ustalone indywidualnie w późniejszym terminie w siedzibie firmy.

11. Przy składaniu zamówień przez Internet prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji mailowej.

12. W przypadku problemów technicznych z wysłaniem formularza zamówień przez stronę internetową, zamówienia można składać mailowo wysyłając zamówienie na adres: biuro@annart-atelier.pl lub przez sklep allegro (login: annart-atelier). Dalsza procedura realizacji zamówienia jest opisana poniżej.

ETAPY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA

ETAP 1

Zamawiamy potrzebną ilość sztuk danego modelu zaproszeń, niezależnie od tego, czy mają być na sam ślub, czy na ślub+wesele. Wszystkie dodatkowe dane dotyczące konkretnej ilości zaproszeń na sam ślub, bądź ślub+wesele podają Państwo w mailu przesłanym do nas po dokonaniu zamówienia. W przypadku zakupu na stronie wypełniają Państwo gotowy formularz zamieszczony w panelu zamawiania.

ETAP 2

Na adres mailowy prześlemy Państwu teksty zaproszeń, sentencje, itp. potrzebne do przygotowania projektu graficznego zaproszenia.

W mailu zwrotnym podają Państwo informacje dotyczące wybranego modelu zaproszenia, tekstu, czcionki, sentencji lub wierszyka, prośbę o podarunek, nr wstążki, ozdobę, itp.

ETAP 3

Na adres biuro@annart-atelier.pl przesyłają Państwo ww. dane plus dodatkowe informacje potrzebne do przygotowania projektu graficznego zaproszenia:

imiona i nazwiska narzeczonych, adres, datę i godzinę uroczystości kościelnej, adres przyjęcia weselnego, osoby kontaktowe i ich numery telefonów do potwierdzenia przybycia oraz datę potwierdzenia przybycia ustaloną przez Państwa wedle uznania

plik z listą gości już w odmianie przygotowany w pliku z rozszerzeniem .doc, .txt lub .xls (informacje jak zrobić to poprawnie zawarte są poniżej)

Jeśli nie chcą Państwo personalizacji proszę przesłać taką informację, wykropkujemy pole do wypełnienia lub pozostawimy puste, niewykropkowane miejsce wedle uznania.

Jak poprawnie przygotować listę gości?

1. Proszę wybrać tekst zaproszeń. Jeśli nie wybiorą Państwo żadnego z proponowanych przez nas wzorów prosimy o przesłanie własnego tekstu.

2. Sprawdzić czy w wybranym przez Państwa tekście jest Sz.P, W.P. Imiona i nazwiska gości należy poprawnie odmienić (oczywiście jeśli tekst zaproszenia wymaga odmiany nazwisk) oraz napisać w taki sposób jak nazwa własna, np.: Zuzanna Nowak, nie dużymi literami: ZUZANNA NOWAK, nie stosować numeracji gości, tabelek! Proszę wpisać w taki sposób, jak docelowo ma wyglądać personalizacja na zaproszeniu, jedno pod drugim, np.

Sz. P. Zuzannę Nowak

koleżanki i kolegów z pracy

W. P. Irenę i Tadeusza Nowak, itd.

Każda linijka w przesłanej liście gości odpowiada wpisowi do jednego zaproszenia, jest automatycznie kopiowana i wklejana do tekstu zaproszenia.

Ta sama zasada dotyczy przygotowania listy gości do nadruku na winietki oraz na koperty.

ETAP 4

W ciągu dwóch/trzech dni roboczych przygotowujemy dla Państwa projekt graficzny zaproszenia do akceptacji w formacie .txt, .doc lub .pdf.

Po sprawdzeniu przez Państwa wszystkich informacji prosimy o przesłanie do nas na maila informacji, że akceptują Państwo projekt (np. "akceptuję projekt"). Bez tego nie ruszymy z następnym etapem zamówienia.

ETAP 5

Po akceptacji przez Państwa projektu czekamy na uregulowanie należności za zamówienie plus koszty wysyłki, chyba że będą Państwo odbierali towar osobiście. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie realizujemy zamówienie. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 14 dni roboczych (bez sobót, niedziel i świąt), z reguły zamówienie wykonujemy szybciej. Jeśli zależy Państwu na czasie prosimy wcześniej się z nami skontaktować, ustalimy dogodny dla Państwa termin. Jeśli w danym momencie będziemy mieli bardzo dużo zamówień wykonamy zamówienie expresowe, czasem jednak udaje się szybko wykonać zamówienie bez konieczności dopłaty.

Termin realizacji rozpoczyna się od dnia następującego po dniu, w którym został zaakceptowany projekt lub wpłynęła należność na konto – w zależności co nastąpiło później, a kończy się w dniu nadania wysyłki.

PŁATNOŚCI

1. Klient Pracowni artystycznej Annart Atelier składający zamówienie w siedzibie firmy w dniu zamówienia wpłaca zaliczkę w kwocie nie mniejszej niż 50 zł, a za wykonaną usługę i gotowy produkt reguluje płatność w dniu odbioru paczki. Całkowity koszt zamówienia pomniejszony jest o kwotę zaliczki.

2. Przy płatnościach internetowych gotowe zaproszenia są przez nas wysyłane do Państwa pod wskazany w zamówieniu adres. Jeśli mamy wysłać paczkę na inny adres proszę to zaznaczyć w formularzu lub przesłać taką informację na naszego maila. Czas w jakim dotrze do Państwa wysyłka nie wlicza się do czasu realizacji zamówienia.

3. Zamówienia krajowe wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej. Nie wysyłamy paczek „za pobraniem” ze względu na produkty wykonywane pod zamówienie.

4. Koszt wysyłki pokrywa Kupujący/Zamawiający.

5. Koszty wysyłki:

Paczka priorytetowa Poczta Polska – 18-25 zł (paczka doręczona w ciągu 2-3 dni), koszty uzależnione są od wielkości zamówienia, przy zamówieniu samych zaproszeń lub samych winietek, itp. koszty wyniosą 18zł, przy większych zamówieniach koszt wysyłki jest ustalany indywidualnie, proszę o wcześniejszy kontakt w celu ich ustalenia. Przy zamówieniu jednego produktu, sprzedawanego po sztuce koszt przesyłki poleconej priorytetowej w kopercie bąbelkowej lub małym pudełku wyniesie od 8zł do 12zł (koszt wysyłki podany będzie do każdego produktu osobno).

6. Po nadaniu przesyłki pozostaje ona w posiadaniu firmy przewozowej. Do momentu dostarczenia przesyłki do adresata obowiązuje regulamin i zasady ustanowione przez daną firmę przewozową.

7. W przypadku zamówienia złożonego w siedzibie firmy Zamawiający zostaje poinformowany telefonicznie lub mailowo o możliwości odbioru zamówienia.

REKLAMACJE

1. Zgłoszenie reklamacyjne przyjmujemy w terminie 14 dni kalendarzowych licząc od dnia nadania przesyłki przez naszą firmę.

2. Po otrzymaniu towaru proszę sprawdzić zawartość i dane. Jeśli coś się nie zgadza prosimy o kontakt telefoniczny. Dalsze działanie polega na wysłaniu dokładnego opisu reklamowanego towaru na nasz adres mailowy.

3. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysyłanych do nas "za pobraniem".

4. Reklamacje dotyczące uszkodzenia towaru lub niezgodności w liczbie sztuk uwzględniane są tylko i wyłącznie w przypadku spisaniu protokołu szkody w obecności kuriera.

5. Reklamacje dotyczące błędów w druku, powstałych z winy Kupującego nie będą rozpatrywane. Oczywiście w tym przypadku jest możliwość domówienia tylko kilku sztuk do zamówionego wcześniej towaru. Koszty pokrywa Kupujący.

6. W przypadku błędów w druku, powstałych z winy Sprzedającego, Kupujący ma prawo dokonać zwrotu towaru na swój koszt w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia otrzymania towaru.
W terminie do 10 dni roboczych od dnia otrzymania zwróconego towaru, Sprzedający wznawia nakład lub poprawia wadliwe produkty i przesyła je na swój koszt do Kupującego.

7. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 10 dni roboczych od momentu otrzymania wadliwego towaru.

8. Kupujący ma prawo do zwrotu zamówionych towarów w terminie do 10 dni kalendarzowych, licząc od daty wysłania towaru (daty nadania przesyłki), bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość (nie dotyczy towarów wykonanych na specjalne życzenie, jak zaproszenia, winietki, zawieszki i inne). Towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu, nie będzie nosił żadnych śladów użytkowania, uszkodzeń oraz będzie zawierał wszystkie elementy wchodzące w jego skład. Towar trzeba zabezpieczyć przed uszkodzeniem w transporcie i odesłać na adres firmy na swój koszt. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość, swoje dane personalne oraz podać numer konta bankowego, na które ma zostać przekazany zwrot należności. Jako kwotę należności podlegającą zwrotowi rozumieć należy tylko i wyłącznie wartość zwracanego towaru. Koszty wysyłki zwrotnej towaru nie podlegają zwrotowi. Nie przyjmuję zwrotów przesłanych przesyłką za pobraniem. W przypadku niezgodności przesyłki z wyżej wymienionymi warunkami towar zostanie zwrócony na koszt Klienta.

Towary wykonywane na indywidualne zamówienie są traktowane jako usługa, nie są objęte możliwością zwrotu. Towary te rozumiane są jako rzeczy, które nie nadają się do powtórnej sprzedaży osobom trzecim. Zaliczamy do nich zaproszenia, zawiadomienia, winietki, menu weselne, zawieszki, podziękowania dla rodziców, świadków, tablice stołów, itp., czyli wszystkie te rzeczy, które są odpowiednio przygotowane i zadrukowane wg Państwa życzenia. Zwrot towaru nie jest możliwy zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" z uwagi na fakt wykonywania: indywidualnego zlecenia na specjalne zamówienie, drukowane na zamówienie i nadrukowywane na zamówienie.

Reklamacji nie podlegają:
- próbki
- odcień koloru (obraz wyświetlany na monitorze może różnić się od wydrukowanego)
- gramatura papieru
- wielkość i czytelność czcionki (przed drukowaniem przesyłamy projekt do akceptacji)
- przyciemnione krawędzie materiałów wycinanych laserowo (cechą tej metody są lekko opalone krawędzie, niestety nie da się tego uniknąć, dlatego nie podlega to reklamacji)

POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Prezentowane na stronie projekty, zdjęcia, wzory, opisy i inne elementy graficzne stanowią przedmiot praw autorskich. Kopiowanie, wykorzystywanie ich w jakiejkolwiek formie bez wcześniejszej pisemnej zgody Sprzedającego jest zabronione. Użyte przez nas nazwiska i imiona w przykładowych zaproszeniach są przypadkowe.

2. Pracownia artystyczna Annart Atelier zastrzega sobie prawo do wprowadzania wszelkich zmian na aukcjach (wycofywania/wprowadzania nowych produktów, zmian cen produktów i usług, zmian w regulaminie, itp.).

3. W momencie wprowadzania zmian firma nie gwarantuje, że informacje zawarte na stronie będą w danym momencie aktualne.

Polityka prywatności i bezpieczeństwo danych

Pracownia artystyczna ANNART gwarantuje, że dane osobowe gromadzone są z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) oraz ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z poźn. zm.) r. oraz rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne, służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024). Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania. Korekty danych lub ich usunięcia można dokonać w panelu klienta po zalogowaniu się na stronie sklepu www.annart-atelier.pl. Podanie danych osobowych jest niezbędne do zakupu i wysyłki produktów. Państwa dane osobowe wykorzystywane będą wyłącznie na potrzeby realizacji zamówienia. Zgoda na wykorzystanie i przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia transakcji pomoże w sprawnej komunikacji z obsługą sklepu. Pozwala ona zawiadamiać klientów o statusie zamówienia, potwierdzać nadanie przesyłki oraz informować o wszelkich zmianach w naszej ofercie. Klient ma prawo wglądu do swoich danych, ich zmiany, bądź żądania ich usunięcia z bazy sklepu. Wszystkie wewnętrzne procedury sklepu, dotyczące zakresu poufności danych osobowych są zgodne z obowiązującym w Polsce prawem.

 

 

 

Napisz do nas